Välkommen till KsDesign!

Här kommer jag att auktionera ut olika blogg designer titt som tätt.
Det kommer gå till så att jag sätter ett utropspris och en slutdatum, (ex 20 kr & 24 december klockan 14.00) och sen så får man lägga sitt bud i komentarerna.
När slutdatumet är nått så kommer den som har lagt det högsta budet att vinna designen.


Det går självklart också att beställa en egen personlig design efter dina önskemål och ideer. Priset för detta kommer att variera beroende på vad du vill ha.
Om det är någonting ni undrar över eller som är oklart så är det bara att kontakta mig.

Kommentarer
BLOGGDESIGN
¤ Intresserad av personlig design? Vad ingår? läs här.
¤ Pris för personlig design? Maila.
¤ Jag svarar inte på design frågor
¤ Alla designer tar tid att göra, därav pris
¤ Klicka här för att se personliga designer jag gjort

ÖVRIGT
¤ Spydigheter/liknande raderas
¤ Reklam för Gratisbio o liknande sidor raderas

Tack snälla för detta respekteras
Välkommen med kommentarer!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0